דלג לתפריט ראשי(מקש קיצור 1) דלג לתוכן(מקש קיצור 2) דלג לתפריט תחתון(מקש קיצור 3)דלג למפת אתר (מקש קיצור 4)
אישה בהריון

תזונה מומלצת בשבוע הריון 28

גלי מה מומלץ לך לאכול וממה להימנע בזמן שבוע הריון 28. אילו תוספי תזונה להריון ליטול?

תזונה מומלצת בשבוע הריון 28

מה כדאי לאכול בשלב זה של ההריון על מנת להקל על מערכת העיכול?
• בשלב זה של ההריון חשוב מאוד להקפיד על אכילה של מנות קטנות ולעיתים קרובות.
  הקפידי לצרוך שלוש ארוחות עיקריות ביום, לא גדולות, ועוד שתיים עד שלוש ארוחות ביניים
  קטנות. 
• הפרידי בין שתייה ואכילה, ובכך תקטיני את נפח הארוחה, אך חשוב מאוד להקפיד על
   כמות של עשר כוסות ביום.
• אכלי לאט ולעסי היטב.
• אכלי את ארוחת הערב מוקדם, בעיקר אם את סובלת מצרבות בלילה.
• הימנעי ממזונות המרפים את פעולת שסתום הקיבה כמו קפאין ומנטה (נענע).
• בדקי מה גורם לך יותר צרבת: ירקות/פירות טריים או מיצים, תבלינים חריפים, מזון שמן
  ומטוגן, והמעיטי בהם, או הימנעי לחלוטין.

למידע נוסף על שבוע הריון 28

{**}