דלג לתפריט ראשי(מקש קיצור 1) דלג לתוכן(מקש קיצור 2) דלג לתפריט תחתון(מקש קיצור 3)דלג למפת אתר (מקש קיצור 4)
אישה בהריון

תזונה מומלצת בשבוע הריון 32

גלי מה עלייך לאוכל, מה מומלץ פחות לאכול בזמן שבוע 32 להריון. היכנסי לאתר מטרנה למידע נוסף אודות שבועות הריון.

תזונה מומלצת בשבוע הריון 32

כדאי לאכול: שתי הרבה מים
התייבשות עלולה להוביל לצירים מוקדמים. ההמלצה היא לשתות כעשר כוסות נוזלים ביום, גם אם אינך צמאה. חשוב לשתות את כמות הנוזלים היומית הרצויה. עדיף מים, אבל אפשר לגוון גם במשקאות מרווים אחרים.

איך שותים כל כך הרבה נוזלים?
•להוסיף לתוסף. אם תקפידי ליטול כל תוסף (חומצה פולית, ברזל, מולטי-ויטמין, אומגה 3)
 עם כוס שלמה של מים - הרווחת פעמיים.
•התחילי וסיימי את היום עם כוס שתייה. זו הדרך הבריאה ביותר להגיד לגוף בוקר טוב ולילה
 טוב. השלים מאגרי נוזלים שהתדלדלו בשנת הלילה.
•בקבוק אישי. אל תצאי מבלי לצייד את עצמך בבקבוק שתייה, והקפידי שהוא חוזר ריק
 הביתה. החזיקי בקבוק מים זמין באוטו, במשרד, בתיק.
•מאמץ מרוכז. באפשרותך לקבץ בבת אחת שתייה של כמה כוסות ולרכז את השתייה
 לשעות הנוחות לך. הכמות היומית הכללית היא הקובעת.
•לשתות לפני, תוך כדי ואחרי ארוחה. השילוב בין שתייה לאוכל מגביר את תחושת השובע.
 אם אכלת ארבע ארוחות ביום (גדולות או קטנות) ושתית לפחות כוס אחת בכל ארוחה,
 צרכת כמחצית מההמלצה לקצובת השתייה שלך.

למידע נוסף על שבוע הריון 32

{**}