דלג לתפריט ראשי(מקש קיצור 1) דלג לתוכן(מקש קיצור 2) דלג לתפריט תחתון(מקש קיצור 3)דלג למפת אתר (מקש קיצור 4)
אישה בהריון

תזונה מומלצת בשבוע הריון 33

גלי מה עלייך לאכול וממה להימנע בשבוע 33 להריון. למידע נוסף אודות שבועות הריון היכנסי לאתר מטרנה.

תזונה מומלצת בשבוע הריון 33

כדאי לאכול: יוגורט וחמוציות נגד דלקות
אם את סובלת מדלקת בדרכי השתן, במקביל לטיפול הרפואי יש להרבות בשתייה, במיוחד מים. נסי למנוע עצירות על ידי תזונה עשירה בסיבים (עצירות מעלה את הסכנה לדלקות בדרכי שתן).
שלבי בתזונתך יוגורט פרוביוטי, שיכול לתרום לאיזון טוב יותר של החיידקים במערכת העיכול ובדרכי השתן.
שתי מיץ חמוציות!  כוס אחת מידי יום למניעת דלקות, ובמקרה של דלקת פעילה – כוס עד שתי כוסות. מחקרים העלו כי מיץ חמוציות יעיל במניעת דלקות בדרכי שתן.
אל תתאפקי! כשאת צריכה פיפי, חפשי את השירותים הקרובים.

ניתן ליטול: תוסף חמוציות
מה זה תוסף חמוציות: כמוסות המכילות מיצוי פעיל של פרי החמוצית, שמקורו בצפון אמריקה. למה עוזר תוסף חמוציות: למניעת הישנות של דלקות דרכי שתן.
איפה יש במזון: מיץ חמוציות, חמוציות מיובשות (עדיף לצרוך כאלה ללא תוספת סוכר).
ההמלצה בהיריון: לצרוך בהתאם להנחיות על התוסף ובהתייעצות עם הרופא.
איך לקחת: אפשר עם שאר התוספים. לשלב שתייה מרובה.

למידע נוסף על שבוע הריון 33

{**}