דלג לתפריט ראשי(מקש קיצור 1) דלג לתוכן(מקש קיצור 2) דלג לתפריט תחתון(מקש קיצור 3)דלג למפת אתר (מקש קיצור 4)
אישה בהריון

תזונה מומלצת בשבוע הריון 37

מה עלייך לאכול בשבוע 37 להריון? אילו תוספיו תזונה ליטול? מחכים לך עכשיו למידע נוסף באתר מטרנה.

תזונה מומלצת בשבוע הריון 37

כדאי לאכול: דברים שאפשר לשים בתיק אוכל
התיק לבית החולים כבר מוכן, ומה עם תיק האוכל?
• בקבוק מים אישי
• קרקרים/ביסקוויטים
• פירות מיובשים
• סוכריות
• שוקולד

למה צריך? לרוב אין תיאבון, אבל מצרכים אלה יספקו לך אנרגיה במהלך ההמתנה ללידה. איך מומלץ לאכול? טיפים מעשיים יינתנו בהמשך.

ניתן ליטול: ממשיכים עם התוספים
את כבר עייפה, רואה כבר את הלידה מתקרבת, ושואלת אם אפשר להפסיק את התוספים, הרי העובר כבר מוכן ומושלם.
למה זה עוזר: חוסרים תזונתיים בברזל, ויטמין D ואומגה 3 נפוצים אצל האם כתוצאה מהעברה מועדפת לעובר. הם יידרשו לתינוק גם במהלך ההנקה ויגבירו את הסיכון לחסר אצל האם. לכן חשוב להמשיך לאורך כל ההיריון ובמהלך ההנקה.
במידה ותפריטך אינו מגיע לקצובה המומלצת של רכיבים לאישה הרה ניתן לשלב: מולטי-ויטמין לאישה הרה. תוסף אומגה 3 עשיר ב-DHA. תוסף ברזל – על פי הנחיית רופא.
מתי ואיך לקחת: ליטול תוסף ברזל בנפרד משאר התוספים. עם הארוחה או על בטן ריקה, איך שנוח לך.

למידע נוסף על שבוע הריון 37

{**}