דלג לתפריט ראשי(מקש קיצור 1) דלג לתוכן(מקש קיצור 2) דלג לתפריט תחתון(מקש קיצור 3)דלג למפת אתר (מקש קיצור 4)
אישה בהריון

תזונה מומלצת בשבוע הריון 38

גלי מה עובר על גופך בשבוע הריון 38 ומה עלייך לאכול על מנת לשמור על תזונה בהריון. היכנסי למידע נוסף אודות שבועות הריון לאתר מטרנה.

תזונה מומלצת בשבוע הריון 38

כדאי לאכול: חושבים כבר על חזרה לג'ינס
הלידה עצמה מפחיתה כשישה קילוגרמים, ובשבועות הראשונים תרדי עוד כשניים-שלושה ק"ג, רובם עודפי נוזלים. מה שיישאר זה בדרך כלל מאגרי השומן שנצברו במהלך ההיריון. את אולי מרגישה שאת אוכלת פחות, מתמלאת מהר במהלך הארוחה, אבל זכרי גם שאת מן הסתם גם מוציאה פחות קלוריות, כי את מתנועעת פחות. 
ניתן ליטול: ממשיכים בתוספים
את כבר עייפה, רואה כבר את הלידה מתקרבת, ושואלת אם אפשר להפסיק את התוספים, הרי העובר כבר מוכן ומושלם.
למה זה עוזר: חוסרים תזונתיים בברזל, ויטמין D ואומגה 3 נפוצים אצל האם כתוצאה מהעברה מועדפת לעובר. הם יידרשו לתינוק גם במהלך ההנקה ויגבירו את הסיכון לחסר אצל האם. לכן חשוב להמשיך לאורך כל ההיריון ובמהלך ההנקה.
במידה ותפריטך אינו מגיע לקצובה המומלצת של רכיבים לאישה הרה ניתן לשלב: מולטי-ויטמין לאישה הרה. תוסף אומגה 3 עשיר ב-DHA. תוסף ברזל – בהתאם להנחיית רופא.
מתי ואיך לקחת: ליטול תוסף ברזל בנפרד משאר התוספים. עם הארוחה או על בטן ריקה, איך שנוח לך.

למידע נוסף על שבוע הריון 38

{**}