דלג לתפריט ראשי(מקש קיצור 1) דלג לתוכן(מקש קיצור 2) דלג לתפריט תחתון(מקש קיצור 3)דלג למפת אתר (מקש קיצור 4)
אישה בהריון

תזונה מומלצת בשבוע הריון 39

גלי מה עלייך לאכול או ממה להישמר רגע לפני הלידה בשבוע הריון 39? היכנסי לשבועות הריון באתר מטרנה למידע נוסף.

תזונה מומלצת בשבוע הריון 39

כדאי לאכול: ארוחה זוגית!
כשהצירים מתחילים, נשמע משוגע, אבל זה הזמן להזמין את בן/בת הזוג לארוחה חגיגית בבית. כדאי לך לאכול היטב כדי לספק לעצמך אנרגיה למרתון הלידה. גם אם ארזת פחמימות בשפע בתיק הלידה, לא בטוח שתאכלי אותם בבית החולים.
• אכלי פחמימות מורכבות - לחם, פסטה, דגני בוקר מלאים - הן משחררות את הסוכר
  באופן איטי.
• שלבי מעט חלבון: גבינה, חלב או ביצים.
• הימנעי ממזונות שמנים כבדים ומטוגנים.
• שתי משקה מרווה, כמו מיץ פרי או תה, אפשר ממותק.

כדאי ליטול:
בשלב הזה באמת אפשר כבר לשכוח מהתוספים ולהתרכז בצירים.

למידע נוסף על שבוע הריון 39

{**}