MyFeed Personalized Content

אלה פינקל, דיאטנית קלינית B.Sc

בעלת תואר ראשון במדעי התזונה B.Sc מהמכללה האקדמית תל-חי, דיאטנית קלינית.

אלה פינקל

נעים להכיר,
שמי אלה. אמא גאה לרומי המתוקה. דיאטנית קלינית, בעלת ניסיון עשיר במתן ייעוץ תזונתי לתינוקות ולילדים. מעל עשור שאני מלווה הורים בתקופה המשמעותית ביותר עבורם בפייסבוק, בוואטס אפ, באינסטגרם, בטלפון ואף נפגשת איתם בכנסים. אני שמחה ללוות, לייעץ, לתמוך ולא פעם גם להרגיע את ההורים בכל הקשור לתזונת התינוק, החל משלבי ההיריון ועד שהקטנטנים מגיעים לשלבי האכלה של מזון רגיל ומגוון.

Quote start כהורים תמיד נרצה לתת את הטוב ביותר לתינוקות ונחפש את הפתרון הנכון ביותר עבורם. יחד עם זאת, חשוב לזכור שכל תינוק הוא עולם ומלואו, שונה מאחר ולכן צריך להתאים לכל אחד את הייעוץ הייחודי עבורו Quote end

הטיפים של אלה

  • # טיפ מספר 1 מגיל חצי שנה ניתן להתחיל לבסס ארוחות בהתאם לשיתוף הפעולה של התינוק. הכמות בארוחה היא אישית ומשתנה מתינוק לתינוק בהתאם לשיתוף הפעולה שלו ולוקח זמן לבסס ארוחות כך שמדובר בתהליך למידה שמשתנה בין מאחד לשני.
  • # טיפ מספר 2 יש חשיבות להאכלה קשובה ולסימנים של התינוק: כאשר התינוק משתף פעולה ופותח את הפה ברצון ניתן להמשיך ולהאכיל אותו אך ברגע שמראה סימני התנגדות (מסובב את הראש, סוגר את הפה) יש לכבד אותו ולהפסיק את ההאכלה (גם אם אכל כמות קטנה)
  • # טיפ מספר 3 מומלץ לצרף את התינוק לשולחן המשפחתי ולאכול יחד על בסיס יומיומי, אכילה משותפת מעודדת אכילה ומהווה דוגמה אישית לאכילה נכונה.
  • # טיפ מספר 4 הדרך הטובה ביותר לדעת אם הוא שותה מספיק היא בעזרת מעקב אחר כמות השתן שלו. תינוק השותה כמות מספקת ירטיב כ-4-6 חיתולים ביממה כמו כן, יש לשים לב לצבע השתן, שתן צהוב או כהה יכול להעיד על כך שהתינוק לא שתה מספיק במהלך היום.
  • # טיפ מספר 5 חשוב לזכור שהרצון לאכילה צריך להגיע מהתינוק, לכן מומלץ לא לשכנע, לשחד, להסיח את דעת התינוק על מנת שיאכל כי סף הגירוי רק יעלה עם הזמן.
הכתבות של אלה
מועדון מטרנה אייקון_
ידיים פותחות אריזת מתנה עם סרט כחול
קופונים והטבות מיוחדות

כאן מחכים לכם קופונים של מטרנה וגם הטבות בלעדיות שלא תמצאו בשום מקום אחר

יועצות מטרנה כאן בשבילך לכל שאלה
יועצות מטרנה
יש לכם שאלה? צריכים להתייעץ?

במרכז ליעוץ תזונתי פועלות דיאטניות קליניות המתמחות בתזונת תינוקות וכן יועצות הנקה ושינה. אתם מוזמנים להכיר אותן ולהתייעץ