MyFeed Personalized Content
זוג הורים לעתיד יושבים על המיטה וצוחקים

פירוש ומשמעות השם ,אלזה

מאגר השמות הגדול של מטרנה קבלו השראה ומצאו את השם המושלם עבור הבייבי שלכם

אלזה

מין הילד/ה: בנות
בת
מקור השם: בינלאומי

שם בעברית:

אלזה


שם באנגלית:

Elza


שיוך:

נקבה

נקבה, מיוחד, בינלאומי

מקור השם: בינלאומי
בגימטריה: 43

אודות השם אלזה:

אלזה הפך לשם אהוב מאז הסרט המוכר של דיסני "לשבור את קרח" לפני כן הוא היה שם מוכר יותר באירופה ופחות בישראל. אלזה הוא שם בשפה הגרמנית שפירושו: אצילית. במקומות אחרים בעולם, אלזה היא למעשה גרסה לשם התנכי המוכר – אלישבע. אלישבע הייתה אימם של הכוהנים ואשת אהרון. בין אם התחברתם לסרט המרגש "לשבור את הקרח" ובין אם חיפשתם שם מיוחד ושונה, בנוף הישראלי, אלזה מתחבר לשם נסיכותי ועוצמתי.

ערך נומרולוגי: 7

השם אלזה מחבר למספר 7 ולהם מאפיינים בעולם אישי רחב ונטייה לנושאים רוחניים. אנשי מספר 7 אוהבים את הפרטיות שלהם וזקוקים לה ולפינה אינטימית ושקטה. 
מדבר באנשים שניכרים בתכונות של עדינות נפש והם די מופנמים, מה שהופך אותם להיות נעימים לבריות, סבלניים ומנומסים. חשוב לדעת שתכונות אלו יכולות לעיתים להצטייר כביישנות והתבודדות. אנשי 7 ובינהם גם אלזה נמשכים לעולם הרוחניות ולדברים על חושיים, מה שהופך את פועלם למיוחד, מבוקש, מגוון ויצירתי. 
מה ידוע על אנשי מס 7 מבחינה מקצועית - מספרי שבע הם אנשים מסורים, יציבים וגם אמינים. מדובר באנשים חכמים מאוד ובעלי אינטליגנציה גבוהה. הם ניחנים בזיכרון מעולה ויכולות ראייה מרחביות. אנשים אלו הם גם בעלי יכולות תפיסה נדירות, פועלים לפי רגש ובעלי אינטואיציה גבוהה.
מה ידוע על אנשי מס 7 מבחינה חברתית? מבחינה זו הם נחשבים לטיפוסים שמתחברים באיטיות ולא חושפים רגשות בקלות. למרות זאת הם מונעים מאהבה גדולה ומסוגלים להראות אכפתיות עמוקה.

שמרו את רשימת השמות שבחרתם בפרופיל האישי כדי לחזור אליה בכל זמן שתרצו