MyFeed Personalized Content
זוג הורים לעתיד יושבים על המיטה וצוחקים

פירוש ומשמעות השם ,בלומה

מאגר השמות הגדול של מטרנה קבלו השראה ומצאו את השם המושלם עבור הבייבי שלכם

בלומה

מין הילד/ה: בנות
בת
מקור השם: בינלאומי

שם בעברית:

בלומה


שם באנגלית:

Bluma


שיוך:

נקבה

מיוחד, בינלאומי, יידיש

מקור השם: בינלאומי
בגימטריה: 83

אודות השם בלומה:

בלומה הוא שם יחסית נדיר שלא מדורג ברשימת השמות השכיחים בישראל. השם בלומה מוכר יותר במגזר החרדי והוא לקוח מהשפה היידיש. משמעות השם בלומה-  פריחה, שגשוג, לבלוב כאמור ביידיש. פירוש נוסף לשם בלומה הוא מהביטוי "אוצר בלום", שמשמעו של אוצר בלום הוא - אוצר של חפצים מסוגים שונים שלא ידעו על קיומו או ערכו הגדול.

ערך נומרולוגי: 2

השם בלומה מחובר למספר 2. לפי הנומרולוגיה אנשי מספר 2 מאופיינים ביחסי אנוש מצוינים, ויש להם תכונות אופי מיוחדות כמו שקט נפשי, אינטואיציה גבוהה, חתירה להרמוניה, סבלנות אופטימאלית, רגישות סביבתית ואישית ועדינות נפש. 
אנשים מספר 2 אנשים בעלי אינטליגנציה חברתית גבוהה, הם לא אוהבים ריבים ומלחמות ויעדיפו להשכין שלום סביבם. מדבור האנשים שאינם כוחניים. הם אנשי עבודה בצוות ומאופיינים גם כדיפלומטים, בעלי יכולות תיווך וגישור במצבים בעיתיים ומסובכים. 
אנשי מספר 2 בתחום הזוגי – מדובר באנשים מלאי חום ואהבה, הם לא נרתעים ממגע, שואפים לרצות את הסובבים אותם. אנשים מספר 2 בנומרולוגיה נמנעים מוויכוחים, ממלחמות או מריבים. השילוב המעניין הקשור לרצון באהבה אבל במקביל גם חוסר רצון לריב, יכולים להוביל אותם למצבים של חוסר ביטחון, ביישנות וגם לנטייה למצבי רוח משתנים. מדובר בבני זוג טובים, מעריפים אהבה ללא תנאים ואוהבים לעזור ולהשכין שלום. ובגלל השילוב הזה הם גם בעלי ציפייה גבוהה, פגיעות, ביקורתיות ותסכול. 
עוד על מספר 2 - הם ניחנים בדמיון רב, דואליות, יכולת היטמעות והשתלבות בחברה, ויחד עם יכולת ביטוי מרשימה ולא מאיימת, יכולים להיות אנשי חברה ותרבות מובילים.

שמרו את רשימת השמות שבחרתם בפרופיל האישי כדי לחזור אליה בכל זמן שתרצו