MyFeed Personalized Content
זוג הורים לעתיד יושבים על המיטה וצוחקים

פירוש ומשמעות השם ,יסכה

מאגר השמות הגדול של מטרנה קבלו השראה ומצאו את השם המושלם עבור הבייבי שלכם

יסכה

מין הילד/ה: בנות
בת
מקור השם: ישראלי מיוחד תנ"ך

שם בעברית:

יסכה


שם באנגלית:

Iscah


שיוך:

נקבה

תנ"כי, ישראלי, מיוחדים, יופי
מקור השם: תנכי
בגימטריה: 95

פירוש השם יסכה:

השם יסכה הוא שם מיוחד ותנ"כי. יסכה מוזכרת בתנך בספר בראשית אבל שמה המיוחד קשור גם למדרשים שונים, המחברים בין יסכה בספר בראשית לשרה אימנו. יסכה מוזכרת בתנך בספר בראשית כבתו של הרן ואחותה של מילכה. פירוש המיוחד של השם, הוא כנראה מהמילה "נסיכה". יסכה מתוארת כאישה מרשימה ויפה. עיני כולם היו נשואות אליה בשל יופייה. "וַיִּקַּח אַבְרָם וְנָחוֹר לָהֶם נָשִׁים שֵׁם אֵשֶׁת אַבְרָם שָׂרָ, וְשֵׁם אֵשֶׁת נָחוֹר מִלְכָּה בַּת הָרָן אֲבִי מִלְכָּה וַאֲבִי יִסְכָּה". בראשית, י"א.
רש"י מתייחס ליסכה ומביא את דברי חז"ל לגבי השם המיוחד והקשר בין שרה ליסכה - "יסכה זו שרה, על שם שסוכה ברוח הקודש ושהכל סוכין ביופיה, ועוד יסכה לשון נסיכות"
פירוש לפי הקבלה
יסכה כאמור היא נסיכה וגם כנראה שמה של שרה. השם יסכה מבטא את החיבור של ההורים הבוחרים אותו, למקורות ולתורה. השם מסמן ערכים של יופי, ואצילות של קסם אישי ונסיכות.

ערך נומרולוגי: 5

הערך הנומרולוגי של השם יסכה הוא 5. מספרי 5 קשורים לתכונות כמו דמיון, יצירתיות ותנועה מתמדת. הם אנשים אימפולסיביות החיים בקצב חיים מהיר והרפתקני. מדובר באנשים עם אישיות מיוחד.
אנשים בעלי ערך נומרולוגי 5 יאהבו חירות ומרחב אישי. הם רוצים לעשות ככל העולה לרוחם. הם אוהבים חידושים. אנשים אלה ניחנים ביכולת תפיסה והבנה טובה, מסוגלים להסתדר בכל מקום ולהתחבר לכל אדם. הם אנשים הניחנים בכריזמה, בכושר ביטוי וחוכמה. 
אנשים בעלי ערך נומרולוגי 5 וזוגיות: מדובר באנשים שמבחינה זוגית הם סוחפים ומעניינים, בעיקר הם אנשים שמחפשים ריגושים ואוהבי חוויות מיוחדות.

שמרו את רשימת השמות שבחרתם בפרופיל האישי כדי לחזור אליה בכל זמן שתרצו