MyFeed Personalized Content
24-12 חודשים
מאמר
הוספה למועדפים

כיצד לבחור חיתול

תינוק בא לעולם ויחד איתו באות ההוצאות...הוצאה נכבדת בסל המשפחתי היא החיתולים. אז על מה כדאי להקפיד בעת בחירתם, כיצד ניתן לחסוך בהוצאות עליהם בכל זאת, ואיזה חיתול הוא באמת הטוב ביותר ?

חיתולים – חלוקה לפי משקל

בעת קניית חבילת החיתולים יש להקפיד כמובן לרכוש את החיתול שיתאים למידות התינוק. כל יצרן חיתולים מקפיד לציין על החבילה לאיזה משקלים היא מיועדת. ככל שהתינוק גדל (וזה קורה מהר) כך משתנה המידה. המידות מתחילות ממידת פגים דרך מידה לתינוקות שאך נולדו (ניו-בורן) ועולות ומגיעות עד למשקלים של כ – 20 ק"ג. (5+ ואפילו מידה 6).
כמובן שככל שהחבילה מכילה חיתולים גדולים יותר מספרם הולך וקטן.

כיצד ניתן לחסוך בהוצאות למרות נחיצות החיתולים ?

  • לא להיות נאמנים לחנות אחת – תמיד קיימים מבצעים ברשתות שיווק מתחרות וכדאי להיות ערניים אליהם.
  • גם אם אתם נאמנים ליצרן חיתולים אחד – נסו לשלב מדי פעם חיתולים משל יצרן מתחרה, לפחות לשימוש בשעות היום. שילוב זה עשוי לחסוך בהוצאות ולפתוח יותר אפשרויות של קנייה במבצעים.
  • אל תתפתו יותר מדי למבצעים – אין לאגור כמות גדולה מדי של חיתולים במידה מסוימת, היות שהתינוק גדל מהר מאוד והמידות בהתאם.
  • שימו לב, בהשוואת המחיר לבדוק מה עלות חיתול בודד. שכן כאשר משווים בין יצרנים שונים כמו החיתולים באריזה משתנה ולכן השוואה של מחיר לחבילה אינה נכונה.

חיתולים – חלוקה לפי טיב והאם קיימים הבדלים

מהו חיתול טוב? חיתול אשר סופג את שתן התינוק בצורה המירבית, משאיר את עור התינוק יבש ובלתי מגורה, קל לשימוש, נסגר בצורה קלילה ויעילה.

חפשו אחר חיתול שיענה על מרבית הפרמטרים. חיתולים הם הוצאה גדולה, בפרט אם יש יותר מתינוק אחד במשפחה. ולכן, כל משפחה בוחרת את הבחירה שלה ולצורך העניין כל בחירה היא טובה.

לעיתים כדאי לשלב בין מספר סוגי חיתולים. לדוגמא: בשעות הלילה לחתל בחיתול היקר ובשעות היום בחיתול הזול יותר. כך ניתן ליהנות מכל העולמות...

למה יש לשים לב בעת השימוש?

לעיתים תינוקות עלולים לפתח אלרגיה לחיתול מסוג מסוים. אם התגובה חוזרת בכל פעם שאתם משתמשים באותו החיתול, אין ברירה אלא להמירו בחיתול מתוצרת אחרת.

ועד הגמילה מהחיתולים....נסו את כל היצרנים עד שתגיעו לחיתול האולטימטיבי עבור תינוקכם.

בהצלחה !