MyFeed Personalized Content
אבני דרך בהתפתחות ותזונת התינוק בגיל 6-12 חודשים
מאמר
הוספה למועדפים

מה שמים בתיק? כל מה שצריך לארוז בתיק ההחתלה לקראת יציאה מהבית

זוכרת שפעם, כשרצית לצאת מהבית, היית לוקחת תיק קטן, משקפי שמש ומפתחות?
אז בואי נניח את הזיכרון היפה הזה בצד, לפחות לזמן הקרוב. לצאת מהבית עם תינוק זו משימה הרבה יותר מורכבת, אבל אנחנו כאן כדי להפוך אותה לקלה וספונטנית עד כמה שאפשר. הזכרי בתיק הפלאים של מרי פופינס, כזה – רק שישרת אותך ואת התינוק שלך. תוכלי למצוא בו כל מה שצריך: בקבוק, מוצץ, חיתולים, בגדים להחלפה, אוכל, מגבונים ומשחקים. חשבנו על הכל.

תיק ההחתלה

רגע לפני שמכניסים לתוך תיק ההחתלה את כל החפצים, כדאי להקדיש מחשבה לתיק עצמו. אז מה חשוב בתיק החתלה? חלוקה, חלוקה, חלוקה. חשוב שלתיק יהיו הרבה כיסים פנימיים וכך נעמוד במשימת מציאת הנדרש לנו במינימום זמן, במקום לפשפש בתא גדול ועמוס דברים שאנחנו לא צריכים ממש עכשיו.

אלו הדברים שכדאי תמיד לשים בתיק:

בגדים להחלפה לתינוק

התינוק פלט, החיתול דלף, נכנסתם לחנות ממוזגת ואז יצאתם לשמש בפארק. תמיד טוב שיהיו 2 סטים של בגדים להחלפה, ביניהם משהו קצר ומשהו ארוך.

מגבונים

כמה חשובים הם המגבונים... הם מנקים את העגלה אם משהו נשפך, מנקים ידיים מלוכלכות, משמשים כמשחק רגעי אם התינוק חסר סבלנות וגם דואגים לשמור על הטוסיק נקי.

תמ"ל באריזות אישיות TO GO  

תמיד אפשר לקחת מנה של תמ"ל במחלק מנות, אבל אין כמו אריזה אישית שמורה וסגורה של מטרנה GOLD To go שיכולה להישאר בתיק למקרה הצורך, אם החלטתם לבקר את סבא וסבתא, אם בדיוק חסר בגן או אם סתם יצאתם לטיול. הכי נוח שאפשר – מנה מדודה באריזה שטוחה, שאין סיכוי שתישפך בתיק.

בקבוק עם מים רתוחים להכנת תמ"ל

בעצם, עדיף שניים, רק ליתר ביטחון. תמיד יש אפשרות שמעט מהמים ישפך ואנחנו ממש לא רוצים להיות בחוץ, רחוק מהבית, עם תינוק רעב.

מוצצים

אחד ממש לא מספיק. כשמוצץ נופל על החול אין טעם לנסות לנקות אותו. אם תגיעו מוכנים, תמיד תוכלו לשלוף מוצץ חדש ונקי מהתיק המדוגם שלכן. קחו אתכם כמה מוצצים לכל מקרה שלא יבוא ודאגו שיהיו שמורים בקופסה לאחר סטריליזציה.

חיתול בד טטרה

הוא ישמש אתכם עבור צל לעגלה, מגבת, כיסוי הנקה, ניקוי לפליטות או שמיכה קלילה. חיתול הטטרה הוא אחד המוצרים הכי שימושיים בתיק ההחתלה. שימו בתיק שניים, אתם תודו לנו אחר כך.

חיתולים חד פעמיים

6-7 חיתולים יעשו את העבודה בטיול של כמה שעות מחוץ לבית. תמיד יש אחד שבדיוק בזמן הסגירה שלו המדבקה שלו נקרעה. תמיד טוב שיש אקסטרה.

משחת החתלה

כדאי שתמיד תהיה כזו בתיק, כדי לשמור על עור הטוסיק העדין


משטח החתלה\ החלפה

אפשר לקחת בתיק משטח החתלה רב פעמי מתקפל או חד פעמי. בכל מקרה משטח ההחתלה חשוב ממש ותשמחו שיש לכן כזה בהישג יד

שקיות

עדיף שקיות סופר פשוטות שיכולות להכיל חיתול מלא בדרך לפח, בגד שבדיוק התלכלך או סוודר שנרטב.

צעצוע מרשרש

או כל דבר שיכול לשעשע את הקטנטן ליותר מרגע אחד, כדי שלא יתעקש להתהפך בזמן ההחתלה או להשתעמם בדיוק כשהגעת לקופה.

נשנוש קטן בשבילך

הכי כיף למצוא בתיק חטיף אנרגיה או פירות יבשים בדיוק כשהרעב מתחיל להשתלט עליך.

שכחנו משהו?

הרשימה מעט ארוכה, אבל תמיד עדיף שיהיה קצת אקסטרה בתיק מאשר להיתקע בלי. אם שכחת לא נורא, תמיד אפשר לבקש מגבון או חיתול מהורים אחרים שתפגשו בדרך וגם לבוא לעזרתם כמובן.

תהנו בטיול!