MyFeed Personalized Content
הריון ולידה - מסע של 40 שבועות מתחיל כאן
מאמר
הוספה למועדפים

מדריך שמות לתינוקות האביב

אביב- זו אולי העונה הכי נעימה ללדת בה, הכל פורח, מזג האוויר נעים ואפילו העונה מלאת השראה לשמות לתינוקות. מדריך שמות לתינוקות האביב

איזה מרגש, אתם עומדים ללדת בעונה הכי פורחת ונעימה בשנה. לא קר מדי ולא חם, אתם לא צריכים להשקיע מחשבה על חימום הבית וגם יציאה מהבית עם תינוקות שנולדו באביב קלה יותר ולא מחייבת מטריה, מעילים והמון שמיכות.

האביב הוא אחד מארבע עונות השנה ומציין את המעבר בין החורף לקיץ. האביב מתחיל בימי השוויון שבהם אורך היום שווה לאורך הלילה ונגמר בימי ההיפוך שבהם היום הוא הארוך ביותר בשנה והלילה הוא הקצר ביותר בשנה. האביב מתחיל בארץ ב-21 במרץ ונגמר ב-21 ביוני.

מסתבר שהאביב הוא לא רק עונה אהובה אלא גם עונה עם אפשרויות מעניינות לבחירת שמות לתינוקות. אם אתם אמורים להפוך להורים באביב, אתם מוזמנים לקבל השראה לשמות של תינוקות, בעלי אופי אביבי במיוחד.

שמות לתינוקות בהתאם לחודשי האביב

העונה עצמה מביאה איתה כמה שמות פופולאריים כמו, המתבקש מכולם כמובן – השם אביב. זהו שם מתאים שיכול להתאים לבן או לבת. מלבד אביב, גם החודשים כמו מאי או אפריל הם שמות בינלאומיים ואביביים במיוחד בכל העולם. כמובן  גם הנגזרות של מאי הפכו לשמות הקשורים לאביב- שמות כמו מאיה ומיה. שמות עבריים לתינוקות הקשורים לאביב הם אדר, אייר וניסן. שני השמות הראשונים הם שמות יוניסקס ונבחרים גם לבנות וגם לבנים.

שמות של פרחים לתינוקות

הטבע מתחדש מסביב, הכל מלבלב ופורח ולא פלא שהוא עוזר לכולם להתחבר לשמות של טבע ולבלוב. אתם מתחברים ללבלוב ולפריחה? אולי כדאי לכם לבדוק שמות של פרחים וכאלה יש כמובן בלי סוף. ניצן הוא אופציה אחת שמתאימה לבנים ולבנות, אבל גם שמות של פרחים ועצים ממש כמו לילך, תמר, איריס, כליל, לילי, פרח, גפן ועוד, מתחברים לטבע ולאביב.

שמות יוניסקס של פרחים שכדאי להכיר:

צוף
ניצן
דקל
ברקן
נופר
סביון
נרקיס

שמות של תינוקות בהשראת חג הפסח

חג הפסח מסמל את בוא האביב, ומהווה גם הוא השראה לשם לתינוק או לתינוקת. פסח הוא חג החירות אבל מלבד ההגדה המוכרת לכולם קוראים בחג גם את שיר השירים, המהווה גם הוא מקור לשמות מסורתיים ומודרניים.

אם תהפכו להורים לקראת חג פסח תוכלו לבחור שמות מקראיים כמו משה או אהרון וכמובן מרים, שפרה ואפילו נחשון, נדב, עמינדב . אבל אם תחפשו משהו שונה שיר השירים מהווה מקור גדול לשמות כמו עופר, שרון, גפן, מור, שולמית, ניצן, ועוד.

עוד השראה שתוכלו לקחת מחג הפסח עבור השם שתבחרו, היא סמלי החג, המהווים גם הם מקור לשמות. פסח הוא חג שמסמל שחרור ויציאה לחירות. לכן שמות כמו חירות או דרור יכולים להתאים לתינוקות שנולדים בתקופה זו של השנה.

מחג הפסח, הוא חג האביב, מפסיקים להתפלל על גשם בתפילה – "משיב הרוח ומוריד הגשם", ומתחילים להתפלל על הטל בברכה- "מוריד הטל". לכן, שמות הקשורים לטל או כוללים את השם טל גם הם רלוונטיים לילדי האביב. רעיונות לשמות הנגזרים מתפילה זו הם: טל, ליטל, מיטל, אביטל ואורטל ועוד.

בחירת שם היא בהחלט משימה לא פשוטה, שכוללת לא מעט התלבטויות. רגע לפני שאתם בוחרים שם, העצה הכי חשובה היא כנראה – שזה יהיה שם אהוב עליכם ההורים. גם אם מדובר בתקופת האביב אבל השם האהוב עליכם הוא דווקא סתיו, כדאי לבחור את מה שמתאים לכם.

לרעיונות נוספים לשמות לבנות - לחצו כאן