MyFeed Personalized Content
6-0 חודשים
מאמר
הוספה למועדפים

לוחשים לתינוקות

בשבוע 34 להריון ובזמן ההריון בכלל חשוב לדעת איך לוחשים לתינוקות ואיך לנסות להבין אותם. למידע ופרטים נוספים על שבועות הריון היכנסו לאתר מטרנה - הכי קרוב לאמא.

הלוחשת לתינוקות

ספרה של הסופרת טרייסי הוג עורר הדים רבים סביב התאוריה של גידול הילדים, ויצרה תפיסות חדשות ומגוונות בדרך ההורות. הספר "הלוחשת לתינוקות" זכה לביקורות חיוביות ותשבוחות רבות, אך גם לביקורות שליליות והססנות.
טרייסי הוג הקדישה חלק נכבד בחייה על מנת לפתח יכולת ייחודית להבין את שפתם של התינוקות. במהלך 20 השנים האחרונות היא עבדה עם יותר מ- 5000 תינוקות שהעניקו לה יכולת מופלאה להבין כל בכי, ציוץ או גרגור של התינוק. הוג פיתחה שיטה ללמד את ההורים "ללחוש" בעצמם לתינוקות שלהם. "ללחוש" משמעו בעצם לפתח תוכנית פשוטה, הניתנת ליישום כבר בשבועות הראשונים לחייו של התינוק, שבעזרתה ילמדו ההורים מיומנויות שונות לחינוך התינוק.

בין המיומנויות השונות ניתן למצוא:

כיצד לגרום לתינוק לאכול, לישון או לשחק על פי לוח זמנים קבוע שיקל מאוד על ההורים המותשים ועל שאר בני הבית.

כיצד להבין מה התינוק מבקש, ובכך להמנע מחוסר האונים הנובע מבכי של התינוק בעוד ההורים אינם מבינים מדוע הוא בוכה.

ולבסוף, שיטה הגומלת את ההורים מההרגלים הרעים הטבועים בהם ובתינוק בתוך שלושה ימים, שיטה זו מכונה "שיטת שלושת הימים".

לשיטה שפיתחה הוג יתרונות רבים כמו: השלטת סדר וארגון בחיי המשפחה המקלים על ההורים, והקניית הרגלים ברורים לתינוק. שיטה זו שמה קץ למניפולציות המופעלות על ידי התינוק, ומעניקה להורים ידע יקר ערך בהתמודדות עם האכלה והרגלי השינה של העולל.

המתנגדים של הוג טוענים כי זוהי הליכה נגד חוקי הטבע, וכי אין צורך לכפות סדר יום על התינוק. יש לפנק את התינוק ולהקשיב ללוח הזמנים האישי והפנימי שלו.