MyFeed Personalized Content
הריון ולידה - מסע של 40 שבועות מתחיל כאן
מאמר
הוספה למועדפים

שמות לתינוקות בהשראת הקיץ

אולי לא תיקחו את הבייבי לים, אבל לפחות תקבלו השראה מהקיץ והשמש לשמות לתינוקות שנולדו בקיץ. רעיונות לשמות קיציים 

מה יש לנו בקיץ? אקלים ים תיכוני חם ולפעמים חם מאד, לחות ורצון לחפש את המזגן הקרוב אבל גם יש לנו ים מעולה, שמש והרבה ארטיקים, כך שאם עברתם הריון בקיץ וסבלתם מהחום, לפחות מחכה לכם תקופה חמה לגדל בה את הבייבי וליהנות, בלי לדאוג לחימום החדר או מיציאה בגשם מהבית.

הקיץ, החופש והים מהווים השראה לשמות לתינוקות. אם חיפשתם שם לתינוק או שם לתינוקת, אל תפסלו שמות בהשראת הקיץ, החופשים והשמש הישראלית החמה וכמובן בהשראת טיולים ובילויים משפחתיים קיציים.

שמות בהשראת ים:

מי לא אוהב את הים ולמעשה בילוי בים הוא חלק מהקיץ הישראלי שלנו וחלק מהילדות של רובנו. ים, ארטיק והרבה חול הם חלק מהחוויה שלנו ואם אתם ספורטיביים אז סביר להניח שגם גלישה וסאפ הם חלק מהקיץ שלכם. חוף הים הישראלי והבילוי בים הוא השראה לשמות. כל מי שמבלה בים בגלישה או סתם על החוף יכול להעביר את האהבה לים בשמות – ים, גל, גלי, גליה, אלמוג, אדווה, אגם, הם השמות המוכרים יותר אבל גם חופית, ימית, דולפין, צדף, סוף, ריף וגם שמות כמו קאי שפירושו ביפנית ים או אוקיינוס, או סאני (שמש) מתחברים לקיץ. הים מספק לא מעט שמות, רק צריך להחליט למה מתחברים ולבחור.

שמות בהשראת קיץ וחופש

החופש הגדול אבל גם חופשים משפחתיים הם חלק משגרת הקיץ. אולי לא תצאו עם תינוק בן שבוע לחופשה אבל היא יכולה לעורר השראה. אפשר לבחור שם שיזכיר חופשה משותפת שלכם או שם שמתחבר להנאה ולשמחה של חופש. שמות כמו שיר, אור, גיל, אושר או דרור יכולים להתאים.

אפשר לחפש שמות בהשראת החופשה האחרונה שהייתם בה ביחד, לפני שהפכתם להורים. סוף הריון זה זמן טוב לדפדף בתמונות ששמרתם בטלפון ולהיזכר בכל המקומות שביליתם כזוג. אם יש מקום מיוחד ואהוב אולי זו הזדמנות לקרוא לבייבי בשם המקום כמו פריז, ברוקלין או סיני.

שמות לתינוקות שקשורים לטיולים ולטבע

בקיץ מטיילים יותר ואם עוד לא הכנתם מנשא זה הזמן. כדאי להיזכר בטיולים האחרונים שלכם ובצמחים שראיתם כדי לקבל השראה לשמות לתינוקות. לדוגמא אם אתם אוהבים לטייל אפשר לקרוא לתינוק דולב, שקד, אורן, אלון או לוטם. אם אתם אוהבים מקומות מסוימים אפשר להתחבר לשמות כמו ירדן, גולן, נגב או כינרת וגלבוע.

שמות בהשראת מזלות וחודשי השנה

חלק מחודשי השנה יכולים להפוך לשמות. יולי או יוליה לדוגמה, לילדה שנולדה בחודש יולי או תמוז למי שנולד בתמוז. השם אביה יכול להתחבר למי שנולד בחודש אב ויונית למי שנולדה בחודש יוני.

הידעתם שאת חודשי השנה מסמלות אבני חן שונות. אם אתם מתחברים לאבנים ולמיסטיקה ניתן להיעזר בגלגל המזלות ובאבנים הקשורות לחודשים, כהשראה. הנה כמה רעיונות לשמות לפי מזלות ואבנים טובות שמתאימים גם לשמות לתינוקות.

רובי היא אבן החן של חודש יולי ושל מזל אריה ושם עם מצלול נעים.
ספיר - אבני החן של מזל בתולה חודש ספטמבר וכמובן שמות אהובים ומוכרים.
אופאל היא אבן החן של מזל סרטן.  
בחירת שם היא בהחלט משימה לא פשוטה, שכוללת לא מעט התלבטויות ובעיקר דיונים בינכם ההורים, כדי להגיע לשם שמסכם ואהוב על ידי שניכם. רגע לפני שאתם בוחרים שם, העצה הכי חשובה היא כנראה – שזה יהיה שם אהוב עליכם ההורים ויתחבר אליכם