MyFeed Personalized Content
אבני דרך בהתפתחות ותזונת התינוק בגיל 6-0 חודשים
מאמר
הוספה למועדפים

כיצד לבחור ביגוד לתינוק

כיצד הכי מומלץ לבחור את הבגדים לתינוק שלנו? בכל עונות השנה חשוב מאוד לשים לב לסוג הבד ועוביו וכן למרכיביו.

בגדים ראשונים, רכים, מלטפים ומגינים

עד עכשיו היה תינוקכם מוקף ברחם במים חמימים ונעימים שליטפו והגנו על עורו העדין. כעת, משיצא לאוויר העולם, הוא חש לראשונה את מגע האוויר על עורו, את הרוח, החום והקור. זו הסיבה העיקרית לכך שבגדים עבור תינוקכם הם הרבה יותר מפריט לבוש. הם נותנים לו להרגיש בטוח, שומרים על חום גופו הרגיש כל-כך ומגינים על עורו העדין. כמו הורים רבים, אתם עשויים להתלבט, במיוחד בהתחלה, אילו בגדים לבחור עבור תינוקכם. ובכן, הבגדים הטובים ביותר עבורו הם אלה שיענו על מרב הקריטריונים החשובים המופיעים בהמשך. 

רכות
הבדים הצמודים לעורו של תינוקכם צריכים להיות רכים, נעימים נטולי תיפורים או תוויות, העלולים לשפשף את העור העדין. ביגוד ראשוני העשוי 100% כותנה איכותית ימנע גירויים מיותרים.

נוחות
כדאי להקפיד על נוחות מעכשיו ועד בכלל. תינוקכם שוכב רוב הזמן ועוד מעט הוא יחל להניע את ידיו ורגליו ולא ירחק היום שבו ילמד להתהפך, לזחול ולשבת. בגדים גמישים, רכים ומאווררים יקלו עליו את כל אלה. נוחות, אגב, מתייחסת גם לנוחות ההלבשה. תינוקות לא תמיד אוהבים להתלבש, או ליתר דיוק לא אוהבים שמלבישים אותם. עליכם לבחור בגדים שתוכלו להלביש אותם בהם בקלות.

איכות
בגדי תינוקות צפויים לעבור כביסות רבות, ולכן חשוב שיגיעו אליכם אחרי שעברו תהליכי ריכוך ותהליכים המונעים התכווצות. הבדים נסרגו מבדים איכותיים ביותר ועומדים בסטנדרטים ובתקנים הבינלאומיים.
הביגוד הראשוני  עשוי 100% כותנה איכותית ומונע גירויים מיותרים. הבדים סרוגים מחומרים איכותיים ביותר ועומדים בסטנדרטים ובתקנים בינלאומיים.