MyFeed Personalized Content
אבני דרך בהתפתחות ותזונת התינוק בגיל 6-0 חודשים
מאמר
הוספה למועדפים

ארגון אלבום תמונות משפחתי

כמה מאיתנו הבטיחו לעצמם ש"מחר נתחיל לסדר את אלבום התמונות"? כמעט כולנו. כמה מאיתנו עשו זאת לבסוף? כמעט אף אחד.

התמונות שלנו הולכות ונערמות ואנו מאבדים כיוון. חיי היום יום "זוללים" לנו את הזמן כך שבסופו של יום אנו נותרות חסרות אנרגיה על מנת לשבת ולסדר את אלבום התמונות המשפחתי.

ובכל זאת, אלבום תמונות משפחתי מסב הנאה לכל המשפחה. כיצד ניתן לארגנו ביעילות ?

הדבר האידיאלי לעשות יהיה לשים כל תמונה ותמונה לאחר פיתוחה ישירות באלבום. לציין תאריך ומקום ולהמשיך ולעשות כך באופן עקבי כל אימת שמפתחים תמונות.

במידה ולא מספיקים לסדר באלבום והתמונות הולכות ונערמות, כדאי בכל זאת להקפיד על מיון, לשים כל קבוצת תמונות בקופסא או בקלסר מתאים ולרשום את התאריך והאירוע. כך לפחות כאשר סוף סוף תמצאו את הזמן המתאים לארגן את התמונות באלבום לא "תלכו לאיבוד".

כאשר המשפחה צעירה וישנם תינוקות כדאי כמובן לייחד לכל אחד מהם אלבום משלו. משלב הלידה ולפחות עד גיל 4 יש בהחלט טעם באלבום אישי. אחר כך ממילא רוב התמונות תהינה משפחתיות (אחים, הורים, טיולים משותפים) וכבר לא תציינה נקודות ציון משמעותיות בהתפתחות, ולכן ניתן יהיה כבר לעשות אלבום משפחתי.

לצורך ארגון האלבום ניתן להיעזר בילדים ולהטיל עליהם תפקידים (מיון, איסוף, סידור וכד'). ילדים אוהבים מאוד להסתכל בתמונות של עצמם ושל המשפחה וקרוב לודאי שישמחו לשתף פעולה. עוד יותר הם ייהנו להסתכל אחר כך פעם ועוד פעם באלבום שסידרתם במשותף.