MyFeed Personalized Content
הריון ולידה - מסע של 40 שבועות מתחיל כאן
מאמר
הוספה למועדפים

חלומות ארוטיים ומיניות האישה ההרה

תקופת ההיריון היא תקופה מגוונת ביותר. הגוף עובר שינויים אדירים, ההורמונים משתוללים, ונראה ששום דבר כבר לא דומה לתקופה השלווה שלפני שבועות ההיריון. תקופת ההיריון מתקשרת ישירות לנושא המיניות, שהרי התעברות האישה מן הסתם הייתה קשורה בקיום יחסי מין

 

 

אישה הרה היא סמל לפוריות. הבטן העגולה, השדיים הגדלים, הירכיים העסיסיים, היש מיניות זועקת מזו? לא ייפלא כי נשים הרות חשות בשיא זוהרן המיני בתקופה זו.
 

מיניות האישה בתקופת ההיריון כמוה כגרף עם עליות וירידות קיצוניות:
- בשליש הראשון להריון ירידה בחשק המיני הנה תופעה שכיחה. הסיבה לכך נעוצה בשינויים ההורמונאליים הרבים העוברים על האישה. התוצאה הנה בחילות, חולשה, סחרחורות ומצב רוח לא מאוזן.
- אולם החל מהחודש הרביעי ועד החודש השישי (השליש השני), נוצר גודש בכלי הדם באזור האגן ואזי מתמלאת האישה בתשוקה עזה למין.
- בשליש האחרון לעומת זאת תתכן שוב אובדן תשוקה מינית. הבטן גדלה מאוד ודימויה העצמי של האישה נפגע. ישנה המלצה לנסות ולשמר את יחסי המין עד הלידה, פרט למקרים של שמירת הריון.

בתקופת השליש השני לא ייפלא אם כך כי האישה ההרה תעלה דווקא את תכיפות קיום יחסי המין, תרבה בחלומות אירוטיים ותתמלא מחשבות בנושא. בהמשך לכך, אין ספק כי הבעל מרוויח מן הסיפור. גברים רבים חשים משיכה גדולה לרעייתם ההרה, שהרי הריונה הוא סמל הפוריות וזה מעיד על בריאות טובה. מסתבר שהבטן ההיריונית מעוררת בגבר תשוקה מינית.   

מצד שני כדאי להכיר בעובדה כי האישה ההרה תחוש גם ירידה בחשק המיני. במיוחד כשמדובר בילד ראשון, יש לצפות שההיריון יהיה תקופה של מצבי רוח משתנים – עבור שני בני הזוג גם יחד. האישה תחוש לסירוגין עייפה... משועשעת...מרוצה... מדוכאת... מלאת תשוקה... מלאת חששות...אימהית ויפה... מסורבלת ובלתי מושכת.

בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר לאישה ההרה הנו אהבה. על בן זוגה להרעיף עליה המון אהבה וע"י כך הוא עצמו ייצא נשכר, כיוון שאישה אהובה היא רגועה יותר ואם רגועה פירושו עובר רגוע ונינוח. כאשר האישה ההרה חשה עצבנות ומתח גם עוברה חווה מצב של מתח ומאמץ לעצמו תכונות אלה.