Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
חפש
שתפו את Article
X
הריונית אוכלת בריא

לתזונה נכונה במהלך ההיריון ולעלייה הנכונה והמתאימה במשקל ישנה חשיבות רבה לגדילתו התקינה של העובר. איך עושים את זה נכון?

התזונה הנכונה שלך היא הבריאות של התינוק: כל הטיפים לתקופת ההיריון

 

גלידה או מלפפון חמוץ עם שוקולד באמצע הלילה הם רק שתי דוגמאות לתשוקות קולינריות מפתיעות שנשים חוות במהלך ההיריון. אם יש לך חשקים מוזרים, אין טעם שתילחמי בכך, אבל במקביל – כדאי שתקפידי על תזונה נכונה ובריאה במהלך תקופה ייחודית זו. כך תעשי זאת נכון

כן - לגיוון ושתייה מרובה, לא - לאלכוהול ומזון לא מבושל

שמרי על השגרה הזאת לכל אורך ההיריון, בדגש על השליש הראשון, שבמהלכו מתפתחות מערכות חיוניות מרכזיות בסוף העובר.

חלבונים, אנרגיה, ויטמינים ומינרלים – החברים הכי טובים שלך בתקופת ההיריון

תזונה מגוונת חשובה במהלך ההריון על מנת להבטיח את בריאותך ואת התפתחותו התקינה של העובר בקרבך. בתקופה זו חשוב מאוד לצרוך כמות מספקת של חלבון, אנרגיה, ויטמינים ומינרלים. כאמור כדאי לגוון ולאכול מכל קבוצות המזון. מכיוון שבזמן ההיריון הצרכים התזונתיים מתגברים, מומלץ להקפיד במיוחד על הרכיבים הבאים:

לסיכום,

אפשר לומר כי רוב העקרונות המנחים לתזונה נכונה במהלך ההיריון - אינם שונים מעקרונות לתזונה בריאה לכלל האוכלוסייה. עם תשומת הלב המתאימה והקפדה מיוחדת בתקופה חשובה זו של חייך, תוכלי בהחלט לעבור את ההיריון בצורה המיטבית ועם הרגשה טובה. וכך גם להבטיח את בריאותך, ולא פחות חשוב מכך - את בריאות העובר המתפתח ברחמך.

קראו עוד

למה כדאי לכם להצטרף למועדון מטרנה?

להצטרפות

תוכן רלוונטי
חפש

עדיין לא מצאתם את מה שאתם מחפשים?

נסו את מנוע השאלות החכם שלנו. תמיד יש לנו משהו בשבילכם

Nestlé Materna