MyFeed Personalized Content
הריון ולידה - מסע של 40 שבועות מתחיל כאן
מאמר
הוספה למועדפים

מה קונים? 8 הפריטים הכי שימושיים שהורים לתאומים ולשלישיות צריכים

מזל טוב! איזה מרגש, בקרוב תהיו הורים לתאומים או לשלישיה. רגע לפני שאתם רצים לקנות את כל המוצרים והאביזרים הכי חדשים ומיוחדים לקטנטנים שבדרך, אספנו עבורכם רשימת ציוד של כל הדברים שבאמת צריך לקנות. 

הכינו הכל מראש

אל תחכו יותר מידי. ככל שמתקרבים ללידה הגוף הופך כבד יותר, והדבר מקשה על ארגון הבית וחיפוש המוצרים המתאימים לכם בחנויות השונות. כמו כן, קיים סיכון לבלת"מים (אישפוזים) אז שווה להכין כמה שיותר דברים מראש. קחו בחשבון שאם חשוב לכם לא להביא הביתה מוצרים לפני הלידה, תוכלו להזמין אותם מראש ולבקש שישלחו אליכם מיד לאחריה.
אם נשים בצד ערימה של בקבוקים, מוצצים ובגדים, אלו הדברים החשובים ביותר, שכדאי לקנות כשמצפים לתאומים:

1. עגלת תאומים

ללא ספק זהו המצרך היקר והחשוב ביותר עבור הצמד שלכם ועבורכם. חשוב להתאים את העגלה לאורח החיים שלכם. האם אתם מרבים בנסיעות, אולי דווקא מעדיפים טיולים בפארק או בקניון? חשוב שהעגלה תהיה כזו שתשמש אתכם היטב. למשל: תוכלו למצוא עגלות לתינוקות שהשלד שלהם מאפשר נשיאה של שני הסלקלים. תחשבו כמה זה נוח ופשוט זה יכול להפוך את הנסיעות שלכם מחוץ לבית.

2. שני מושבי בטיחות

אלו ללא ספק פריטים שתזדקקו להם, ראשית כל, כדי להשתחרר עם התאומים מבית החולים וכמובן, כדי שתוכלו להתנייד ממקום למקום במכונית. חשוב להקפיד לרכוש מושבי בטיחות בעלי תו תקן מחמיר וכדאי שלא להשתמש במושבים יד 2. אל תשכחו להתקין את המושבים לפי הגדרות היצרן.

3. שתי טרמפולינות (כסאות נעים) לתינוקות

קרוב מאוד לראש המצעד צועדת הטרמפולינה. היא תשמש תחנת עגינה לאחד בזמן החתלה של השני והיא גם תאפשר לכם זמן לשטוף כלים פה ושם. מה עם קצת בונדינג וזמן איכות? כשיש טרמפולינה, אפשר להיות קרובים בתורות. ללא ספק מומלץ!

4. שתי מיטות

יש בשוק מגוון מיטות לתינוקות, שיכולות לגדול עם התאומים ולאפשר שימוש לאורך שנים רבות. בחודשים הראשונים אולי תבחרו להתחיל דווקא עם עריסות, שהן קטנות יותר וניידות. שני מצרכים חשובים מאוד!

[[{"fid":"27681","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[he][0][value]":"שני תאומים יושבים חגורים בעגלה ומחייכים","field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[he][0][value]":"שני תאומים יושבים חגורים בעגלה ומחייכים","field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"alt":"שני תאומים יושבים חגורים בעגלה ומחייכים","class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

5. כרית הנקה כפולה

כן יש דבר כזה! וזה יכול להיות מאוד שימושי. מומלץ מאוד להיעזר ביועצת הנקה, שתתמוך, תסביר ותראה לכם באילו תנוחות כדאי להניק את התאומים.

שני תאומים יושבים חגורים בעגלה ומחייכים

6. מנשא לתינוק (יש גם מנשא תאומים)

היומיום עם תאומים מצריך כל כך הרבה תפעול. המנשא מאפשר הזדמנות להיות צמודים ועדין להשאיר ידיים פנויות. 

7. משאבת הנקה

לא תמיד ההנקה הכפולה מתאפשרת ולפעמים עולה הצורך לשאוב חלב, כדי לקבל מעט עזרה בהאכלה או לזכות להפוגה. מומלץ מאוד ללמוד את מיומנות ההנקה של תאומים בעזרת יועצת הנקה ושתמיד תהיה בבית משאבת הנקה. 

8. תיק החתלה 

יש לכם משימה, והיא למצוא את תיק ההחתלה הכי מאורגן ונוח שקיים. בגדים, חיתולים, בקבוקים ועוד – תצטרכו לקחת אתכם כפליים. השקיעו בתיק, שיעזור לכם להיות מסודרים ויעילים ולחסוך לכם זמן יקר בחיפוש בתחתית התיק.
מה שמים בתיק הלידה כשמצפים ללידת תאומים?  

תוכלו למצוא כאן את רשימת הציוד המומלץ לבית החולים ולהכפיל את הכמויות של כמה מהפריטים הקשורים לתינוקות, כמו פרטי לבוש והחתלה וכן לדאוג להצטייד בשני מושבי רכב ייעודיים לתינוקות.
אם הלידה מיועדת להתקיים בניתוח קיסרי, כדאי להיערך ללידה עם ציוד מתאים שיקל על הימים הראשונים לאחר הניתוח הקיסרי.
ארגון הבריאות העולמי ממליץ על הנקה בלעדית להזנת התינוק עד הגיעו לגיל 6 חודשים, ולאחר מכן הנקה בתוספת מזון משלים עד גיל שנה ואף יותר, כל עוד ההנקה מתאימה לאם ולתינוק. במידה ובחרתם לא להניק או לשלב עם תמ"ל, מומלץ לבחור בתמ"ל מטרנה גולד עם HMO

כדאי לשים לב למועדוני לקוחות מיוחדים לתאומים. אצלנו במטרנה תוכלו לקבל ליווי מקצועי בנושאי תזונה ושינה, הטבות מיוחדות ומשלוח מוצרים עד הבית. מוזמנים להתקשר אל המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה כדי לקבל פרטים נוספים 1800-32-3333