MyFeed Personalized Content
הריון ולידה
מאמר
הוספה למועדפים

עיצוב חדר תינוקות לפי הפנג שוואי

בזמן שבוע 31 להריון ובזמן ההריון בכלל חשוב לדעת על הכנה ללידה ועיצוב חדש התינוק. 

הכנה ללידה – עיצוב חדר תינוקות לפי הפנג שוואי

ורוד או כחול ? רומנטי או מצועצע ? ואיפה נשים את המיטה ? ואת השידה ? את כבר ודאי משתעשעת עם בעלך בעניין עיצוב החדר לתינוק, ומתלבטת לגבי מיקום הרהיטים או הצבע שישלוט בחדר. מעבר לתכנון הקונבנציונלי, תורת הפנג שוואי מתייחסת למרכיבים נוספים, אותם כדאי לקחת בחשבון.

מהי תורת הפנג שוואי ? תורת הפנג שוואי מייחסת חשיבות רבה לארגון הסביבה של האדם ולזרימת האנרגיה בה, כיוון שהדבר משפיע על כל הרבדים בחייו של האדם. ישנם בפנג שווי חוקים בסיסיים העוסקים במיקום המיטה ביחס לדלת הכניסה, כיוון הראש ועוד.

פנג שווי היא ההרגשה כאשר אתה נכנס לבית וטוב לך שם והאווירה מהנה ונעימה. כאשר אתה רוצה להישאר, או לחזור ולבקר בבית זה, אך אינך יכול להצביע בדיוק על הסיבה לכך, מעבר להיכרות עם האנשים שגרים שם, כמובן. ההרגשה הטובה הזו היא האנרגיה החיובית  הקיימת בבית וזו תמצית הפנג שווי.

לפיכך, תכנון חדר תינוקות לפי תורת הפנג שווי תיתן קווים מנחים ביחס ל:

מיקום הרהיטים ביחס לחדר וביחס בינם לבין עצמם: לדוגמא, אסור למקם מיטה בכניסה לחדר ואם אין ברירה, לשים ספירלה משתלשלת בכניסה, על מנת לפזר כניסת אנרגיה בלתי רצויה לעבר מיטת הילד.

צבעים ויחסי צבעים בקירות ובחדר – צבעים רועשים כגון אדום אינם רצויים בחדר ויפריעו לשינה ולרוגע.

קישוטים מומלצים בחדר – דמויות וציורים רצויים ובלתי רצויים בחדר תינוקות.

התאמת העיצוב לילד – לפי אופיו, העדפותיו, נטיותיו, גם אם הוא מאוד קטן ניתן לחוש אותו ולהתאים.

עשה ואל תעשה בעיצוב לפי הפנג שוואי – אין למקם מדף מעל מיטה, אין למקם שולחן כתיבה כאשר גב הילד מופנה לכניסה ועוד.

תכנון לפי הפנג שווי מעניק חוויה מעניינת ומעניק עומק נוסף לעיצוב. ניתן לתכנן חדר לפי תורה זו עם תוצאות טובות מאוד. התורה אינה מעיקה על התכנון, אלא להיפך: זורמת ומקלה.